Nowa multimedialna witryna umożliwia przeglądanie na urządzeniach przenośnych
oraz szybszą niż dotychczas nawigację. Serwis oferuje dostęp do informacji o
szerokiej gamie produktów oraz innowacyjne narzędzia dedykowane architektom
dużej i małej architektury, a także producentom stolarki okiennej.
Saint-Gobain Glass zmodernizowało
swoją stronę internetową nie tylko pod względem graficznym, lecz także z myślą
o większej użyteczności i intuicyjności nawigacji. Podstawowym celem
wprowadzonych zmian jest ułatwienie wszystkim użytkownikom strony dostępu do
jej najbardziej interesujących elementów. Główne menu podzielono na trzy moduły:
Domy, Wnętrza i Fasady, co pozwala na łatwe wyszukiwanie produktów według funkcji
i zastosowań. W głównym menu zamieszczono link do podstrony „Partnerzy", na
której znajdują się dane kontaktowe do firm oferujących produkty z
wykorzystaniem szkła Saint-Gobain Glass. Duży baner w technologii
flash na stronie głównej wyświetla
informacje o nowościach w ofercie i bezpłatnych aplikacjach mobilnych, dzięki
czemu szybciej niż kiedykolwiek można się zapoznać z aktualnymi zmianami w
ofercie oraz pobrać interaktywne narzędzia. Całość uzupełniają umieszczone na
dole witryny linki pozwalające na łatwe przejście do serwisów społecznościowych,
takich jak Facebook, YouTube czy Google+.
Podstrony
dotyczące produktów umożliwiają wyszukiwanie według obszarów zastosowań i funkcji
szkła
Fot. Saint-Gobain Glass
Z
myślą o większej mobilności
Badania pokazują, że już ponad 50%
Internautów przegląda serwisy www przez urządzenia mobilne. Projekt nowej
strony firmowej Saint-Gobain Glass powstał w odpowiedzi na szybko zmieniające
się potrzeby branży, która coraz częściej korzysta z takich nowoczesnych
narzędzi informatycznych, jak tablety i smartfony. Intuicyjna nawigacja i
czytelny podział kategorii umożliwiają sprawniejsze i szybsze dotarcie do
potrzebnych informacji, również za pomocą tabletu czy smartfonu. Obecnie
Saint-Gobain Glass mocno stawia na sprawną i rzetelną komunikację z partnerami
biznesowymi, co przejawia się nie tylko w prawidłowym funkcjonowaniu strony
internetowej na każdym urządzeniu typu mobile,
ale także poprzez szereg udostępnianych przez firmę bezpłatnych aplikacji i
narzędzi.
Pełna informacja w zasięgu ręki
Aplikację
Glass Compass można
pobrać bezpłatnie z serwisu AppStore
oraz Google Play
Fot. Saint-Gobain Glass
Na swojej nowej
stronie internetowej Saint-Gobain Glass prezentuje funkcjonalne rozwiązania pozwalające
wszystkim zainteresowanym poznać ofertowane przez firmę produkty nie tylko pod
względem korzyści wynikających z ich stosowania, lecz także pod kątem parametrów
technicznych. Szczególnie przydatne w tym zakresie będą dwa autorskie narzędzia
- Calumen i Caluwin. Dodatkowo w każdej chwili z podstrony „Do pobrania" można ściągnąć
broszury produktowe i ważne dokumenty, takie jak świadectwa badań, instrukcje
przetwarzania szkła oraz wszelkiego rodzaju formularze. Niemniej jednak
prawdopodobnie największym atutem nowej strony jest szeroki dostęp do pełnej
gamy darmowych aplikacji mobilnych Saint-Gobain Glass, takich jak np. Glass
Compass, umożliwiającej dobór optymalnego przeszklenia do szyb zespolonych w
zależności od kierunków świata, czy też Glass Vision, która ułatwia dobór szkła
dekoracyjnego do wnętrz, dzięki możliwości jego wizualizacji w dowolnych
pomieszczeniach.
źródło: Saint-Gobain Glass